Na een fantastische doordeweekse bekerpot, waar wij zo lang van hebben doorgefeest dat een verslag er helemaal bij in schoot, moesten we vanavond aan de bak bij FC Eindhoven. In eigen huis wonnen we daar een paar maanden geleden nog afgetekend met 6-0 van, dus dan moet er in de lampjesstad toch ook wel iets te halen zijn. Beekman had na zijn prima optreden in de beker in elk geval een basisplaats verdiend en Okita begon op rechts, wat Tavsan een plek op de bank opleverde. Alblas keerde terug in de doelmond na een prima bekeroptreden van Branderhorst.



