BIKKEL EN RECLAME!

Lekker zittend in het zonnetje, klaar voor een leuke wedstrijd, was ik vergeten dat onze nieuwe mascotte zijn debuut zou maken. Ik had Bikkel natuurlijk al op wat foto’s gezien en was er nog steeds niet uit of dat het hier om een jongen en of een meisje ging. Bikkel heeft in ieder geval wel vrouwenbenen. Laten we het er maar op houden dat de eerste travestiet een feit is in onze Goffert. Tijdens zijn debuut wist Bikkel ook niet hoe hij met alle aandacht om moest gaan. Onze kidsclupleider (KCL) Jochem van Gelder had hem al wat veren in kont gedouwd maar zelfs ondanks dat kwam ons Romeintje niet zelfverzekerd over.

Eenmaal bijgekomen kijk ik in de rondte of ik nog wat vrouwelijk schoon kan spotten. Mijn ogen dwalen en stoppen bij vak AA. GVD denk ik bij mezelf, alweer een reclamebord op de railing. Weer een plek gejat waar een mooi spandoek zou kunnen hangen. Leren onze mevrouw en meneer van de Commerciële afdeling het dan nooit? Ik begrijp best dat deze medewerkers van de club geld moeten verdienen, maar dit gaat echt veel te ver. Spandoeken zijn intussen nog de enige manier waarmee supporters hun mening en clubliefde kunnen tonen… maar ook daar moet blijkbaar aan getornd worden .

Het is jammer dat ons bestuur de termen “water bij de wijn”en “de Gulden Middenweg niet kennen”. Van mij persoonlijk mag die mascotte zijn kunstjes tonen, maar niet bij ons op het veld! Je staat voor lul, en doen het nog bewust ook. Wat betreft de reclameborden is onze commerciële afdeling al veel te ver gegaan. Helaas zijn ook deze personen doof voor de mening van een echt supporters want ik heb deze aardige medewerkers er al veelvuldig op geattendeerd.

Het is toch een toppunt! Je hebt lelijke mascottes en hele lelijke.. maar onze uitvoering slaat toch echt alles! (ASR)

Reageer via DTH Facebook of deel via social media of mail.