Tumba: De Graafschap een mooie club
NEC aanvaller Zico Tumba staat niet onwelwillend tegenover een overgang naar De Graafschap. “Het is een mooie club. Ik heb er drie fantastische jaren gehad en ze hebben fantastisch publiek. Alleen heb ik nog een contract voor één jaar bij NEC, al weet ik dat ik normaal gesproken weer op de bank terecht zal komen.” … Lees meer