Serieuze zaken

De merchandising bij NEC blijft een zorgenkindje, waarvoor de hoop al bijna opgegeven is! Beloofde fanartikelen komen niet, of te laat of in te kleine aantallen.
Wedstrijdshirts zijn nu al uitverkocht terwijl het seizoen een paar wedstrijden oud is!
En nu weer de lachwekkende vertoning met de uefa-shirts. Wat ben je een professionele organisatie zeg, wanneer je mensen ruim van te voren laat inschrijven en dat je dan slechts 100 van de 1000 shirts kunt leveren op de vooravond van de Uefa-cup wedstrijden waarvoor het shirt bedoeld is!
NEC moet zich heel diep gaan schamen! NEC moet durven investeren in grote aantallen. NEC moet beloftes nakomen. NEC moet in zee gaan met een goed merk dat wel grote aantallen wil en kan leveren. Maar het aller aller belangrijkste:
NEC MOET DE MERCHANDISING EENS SERIEUS GAAN NEMEN! (Ble)

Reageer via DTH Facebook of deel via social media of mail.