Leen

In het NEC magazine doet Leen weer precies wat het NEC-bestuur maar blijft doen. De mensen met klachten niet serieus nemen en kant kiezen voor de supporters die wel achter het beleid staan. Hiermee zetten ze zich af tegen de groep mensen met kritiek en die nemen ze zo dus niet serieus. Het klinkt als een bakker die een klacht krijgt over z’n brood en vervolgens zegt tegen die klant met een klacht dat andere mensen niet hebben geklaagd over het brood. Alsof daarmee de klant met een klacht serieus genomen wordt. Nog mooier zou het zijn als die bakker je dan een mail gaat voorlezen van een tevreden klant. Het is dat je in het voetbal niet snel naar een andere bakker kunt gaan, maar anders. Op de supportersavond speelde Leen een goede rol, maar deze column toont weer aan dat het volledige bestuur de oorlog heeft verklaard aan supporters die niet zomaar blind achter het bestuur aanhobbelen. (ble)

Reageer via DTH Facebook of deel via social media of mail.
error: Het kopiëren van content is niet toegestaan