Neovo en Setpoint nieuwe hoofdsponsors

Hedenochtend om 10:30 uur heeft NEC in de Brasserie van het Goffertstadion de nieuwe hoofdsponsors voor seizoen 2003-2004 gepresenteerd. AG Neovo, producent van flat panel displays (LCD monitoren) en Setpoint herenmode zijn de twee bedrijven die komend seizoen op de shirts van NEC te zien zullen zijn. Setpoint en AG Neovo zullen afwisselend per wedstrijd op de voor- en achterzijde van de NEC shirts te zien zijn.

NEC heeft in het kader van hoofdsponsoring voor het komende seizoen twee trajecten gevolgd. Eén voor een solitair sponsorship en één voor een shared sponsorship. Dit laatste om een passende oplossing te bieden voor de huidige economische situatie. Een shared sponsorship is op dit moment een overzichtelijker te nemen stap voor veel bedrijven.

NEC heeft met Setpoint een overeenkomst voor één seizoen met een optie voor nog twee seizoenen. Met AG Neovo is voor de komende 2 seizoenen overeenkomst bereikt. Algemeen Directeur Alex Tielbeke: ?Wij zijn erg gelukkig met het hoofdsponsorschap van deze twee bedrijven. Het zijn beide A-merken in hun branche met een uitstekende uitstraling, ze leveren producten van hoogwaardige kwaliteit en ze hebben een prima gevoel bij voetbal in het algemeen en NEC in het bijzonder. Het ook zijn beide bedrijven uit de consumentenmarkt, iets wat de afgelopen jaren bij hoofdsponsors van NEC niet het geval is geweest.?

AG Neovo en Setpoint zijn geen onbekende bedrijven voor NEC Setpoint was ook het afgelopen seizoen al als kledingsponsor aan NEC verbonden en opende 20 jaar geleden hun eerste winkel in Nijmegen. Dick Pardijs, directeur Setpoint: ?Naast deze herkomst hebben we een grote sympathie voor NEC Het is een voetbalclub met een traditie en een zekere allure. Het spannende Europese UEFA Cup avontuur in het nieuwe seizoen draagt hier nog verder aan bij. Die ondernemende en positieve instelling is karakteristiek aan zowel Setpoint en NEC?

McDOS, sinds jaar en dag verbonden aan NEC als Partner in Business, logeboxhouder en rugsponsor van de NEC Voetbalschool, verzorgt in Nederland de marketing van AG Neovo en is exclusief distributeur van hun producten. Frans Hendriks, CEO McDOS International BV: ?Sportsponsoring is al jaren een belangrijk element in ons marketingcommunicatiebeleid. Voor AG Neovo is het van belang om te investeren in een grotere naamsbekendheid, sportsponsoring is hiervoor het ideale instrument.? Vanuit dit partnership deelt AG Neovo de voor hen beschikbare posities op het shirt met McDOS International BV.

Over de hoogte van de bedragen die gemoeid zijn met beide sponsorships worden geen uitspraken gedaan.


Bron: NEC-Nijmegen.nl

Reageer via DTH Facebook of deel via social media of mail.
Reageer op de DTH Facebook pagina
error: Het kopiëren van content is niet toegestaan